Registrarse Gratis

¡Únase para Aprender y Compartir!

reemplazo integrado hxj2038

30/12/2010 06:59PM
hola amigos tal vez me pueden ayudar con el reemplazo del integrado hxj2038 es un amplificador de audio de fabricación china me dicen que en el ECG no consta y por eso no me dan ningun reemplazo soy de ecuador y no lo encuentro por ningun lado desde ya graciassss.
¿Sabes la respuesta?Responder
31/12/2010 01:21PM
el ecg nop es el mejor metodo de buscar reemplazos
este tema va en el foro datasheets
comenza busxcando la hoja de datos y a partir de la tension de alimentacion y potencia podes hacer una piggyback con algun amplificador conocido
pato 5491
31/12/2010 02:00PM
estas al horno

General Description

The 2038 is a dual bridge-connected audio power amplifier which,when connected to a 5V supply,will deliver 2.2W to a 4Ω load (Note 1) or 2.5W to a 3Ω load (Note 2) with less than 1.0% THD+N.In addition, the headphone input pin allows the amplifiers to operate in single-ended mode when driving stereo headphones. To simplify audio system design,the 2038 combines dual bridge speaker amplifiers and stereo headphone amplifiers on one chip.

The 2038 features an externally controlled,low power consumption shutdown mode, a stereo headphone amplifier mode, and thermal shutdown protection. It also utilizes circuitry to reduce "clicks and pops" during device turn-on.

Features

Stereo headphone amplifier mode

"Click and pop" suppression circuit

Unity-gain stable

Thermal shutdown protection circuit

TSSOP-20(173mil) Pb-Free Packaging

TSSOP-20 Exposed-DAP Pb-Free Packaging

http://www.waimao8.com/gqenb423808
desconozco cuales son los integrados similares que se puedan obtener
pato 5491
28/2/2014 03:17PM
el lm4863 es el mismo